DİJİTALE BİR İMZA ATMAYA HAZIR MISIN?
Hadi Dijital kimliğini oluşturalım!
Yeni üyelerimize %20 indirim fırsatını kaçırmayın…
STARTER
12.5000 TL – yerine
10.000 TL
PREMIUM
15.000 TL yerine
12.500 TL
ENTERPRICE
18.000 TL yerine
15.000 TL
Tüm Aylık paketlere dahİldİr
ADIM 1
WEB SİTESİ
Kullanıcıların hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olacak bir web sitesi oluşturmayı içerir. Bu web sitesi, kullanıcıların ürünleri incelemelerini, bilgi edinmelerini ve belki de satın almalarını sağlayacak kullanıcı dostu bir arayüze sahip tasarımlar ile tasarımcılarımız tarafından yapılır. Ürünlerin görsellerini ve özelliklerini açıkça sergilemeli, kullanıcıların rahatça gezinmelerini ve arama yapmalarını sağlamalıdır.
ADIM 2
SOSYAL MEDYA
Ürün veya hizmetin sosyal medya platformlarında tanıtılmasını ve pazarlanmasını içerir. Bu adım, potansiyel müşterilere ulaşmak, marka bilinirliğini artırmak ve hedef kitleyle etkileşim kurmak için, uzmanlarımız tarafından belirlenmiş stratejiler kullanılır. Sosyal medya planı, hedef kitleye uygun platformları seçmeyi, içerik üretimini, paylaşım sıklığını, etkileşim ve takipçi artırma stratejilerini içerir.
ADIM 3
REKLAM
Ürün veya hizmetin hedef kitlesine doğrudan ulaşması için reklam stratejileri geliştirmeyi içerir. Bu adım, potansiyel müşterilere ürün veya hizmet hakkında bilgi vermek, ilgilerini çekmek ve satın almalarını teşvik etmek amacıyla çeşitli reklam kanallarını kullanmayı içerir. Logaritmaların belirlenmesi ile reklam stratejisi, hedef kitlenin bulunduğu platformlarda hedeflenmiş reklam kampanyaları oluşturmayı, dönüşüm oranlarını izlemeyi ve reklam bütçesini verimli bir şekilde yönetmeyi içermelidir. Uzmanlarımız tarafından titizlik ile takip edilir.
adım 4
Sosyal medya paylaşımlarının ve pazarlama stratejilerinin sürekli olarak güncellenmesini ve yenilenmesini içerir. Bu adım, değişen pazar koşullarına, tüketici trendlerine ve rekabet ortamına uyum sağlamak için gereklidir. Strateji, pazar araştırmasını sürekli olarak yapmayı, müşteri geri bildirimlerini dikkate almayı ve işletme süreçlerini sürekli olarak iyileştirmeyi içerir.
Güncel kalmak, yeni fırsatları tanımlamak ve mevcut pazarlama stratejilerini optimize etmek için müşteriye geri bildirimler ve yönlendirmeler ekibimizce yapılır. Yeni teknolojilerin, iletişim kanallarının ve pazarlama trendlerinin takip edilir. Ayrıca, müşteri geri bildirimlerine dayalı olarak ürün veya hizmette değişiklikler yapmak ve hedef kitlenin değişen ihtiyaçlarına uyum sağlamak da önemlidir.




